Formular Service
Pentru a trimite un produs defect către service în vederea reparației te rugăm să complezi câmpurile de mai jos iar sistemul nostru va procesa formularul tău de service în conformitate cu Termenii și Condițiile de vânzare și condițiile din Certificatul de Garanție.
În urma completării formularului vei primi un e-mail de verificare pe care te rugăm să îl confirmi pentru ca produsul tău să fie ridicat de un curier și adus pentru verificare în vederea aducerii sale la conformitate.
Transportul produsului va fi gratuit în cazul în care produsul se încadrează în termenii Certificatului de Garanție.
Termenii Garanției
Produsul/produsele achiziţionate de cumpărător beneficiază de garanţie conform specificaţiilor din certificatul de garanție şi în conformitate cu dispoziţiile OG 21/1992 republicată şi modificată, ale O.U.G. nr. 140/2003, inclusiv modificările acestora.Toate bunurile comercializate de vânzător beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.
Garanția comercială (prin extinderea garanției de conformitate până la termenul indicat) se acordă în cazul unor promoții sau modele evidențiate și numai consumatorilor persoane fizice în cazul în care este menționat expres acest fapt pe documentele de achiziție ale produsului. Garanția de conformitate pentru persoane fizice este de 24 luni, iar pentru persoane juridice este de 12 luni. Certificatul de garanție va fi transmis prin e-mail și, la cerere - prin bifarea opțiunii de pe site, va fi tipărit pe hârtie și comunicat. Pentru efectuarea reparațiilor în perioada de garanție, vă rugăm să consultați termenii și condițiile din Certificatul de garanție. Va rugăm să aveți în vedere că orice intervenție neautorizată sau utilizare incorectă atrage pierderea garanției Produsului. Intervențiile neautorizate sau incorecte includ (fără limitare) următoarele situații:
Produsul nu a fost utilizat în conformitate cu instrucţiunile descrise în manualul de utilizare;
Produsul nu a fost utilizat pentru scopul pentru care a fost creat;
Lipsa sau deteriorarea sigiliilor sau înscrisurilor producătorului sau Vânzătorului de pe Produse;
Lipsa sau deteriorarea seriilor de fabricaţie; desigilarea echipamentelor sau componentelor sigilate ale Produselor;
Intervenţii asupra Produselor executate de persoane neautorizate de importator;
Deteriorările termice, mecanice şi plastice ale Produselor datorate incendiilor, accidentelor sau neglijenţei vădite în utilizare;
Prezenţa urmelor de contact cu lichid sau alte substanţe, a urmelor de oxidare la componentele electrice deteriorate datorate folosirii în locuri cu abur sau umiditate excesivă, praf în exces sau orice substanțe sau impurități;
Defecţiuni cauzate de transportul, manipularea, depozitarea, instalarea şi utilizarea Produselor în condiţii necorespunzătoare.
În cazurile de mai sus, reparaţiile permise de producător şi posibile se vor efectua contra cost.
Pentru a facilita trimiterea unui produs defect către service în vederea reparației vă recomandăm să consultați informațiile disponibile pe Website.